błąd - słaby (za mały) sygnał kluczyka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wizja
    Classic
    • 2004
    • 31

    błąd - słaby (za mały) sygnał kluczyka

    Witam
    dzis warsztacie podali mi cene rozrzadu -czesci 750 i robocizny 300 zeta
  • BaPit
    Rider
    S_OCP Member
    • 2004
    • 630

    #2
    błąd - słaby (za mały) sygnał kluczyka

    Witam

    Kolega wszedł w posiadanie Octavki - rocznik 99 z tego co pamiętam. Wszystko było z nią w porządku do niedawna, kiedy to pojawiły się problemy z jej odpalaniem. Wygląda to tak - np. 30 razy z rzędu auto odpala i działa prawidłowo, a za 31 razem odpala i gaśnie po 2-3 sek. Tak, jakby immo, lub alarm odłączały zapłon. Musi wówczas nastąpić walka z kluczykami, próbowanie raz głównym, raz zapasowym na zmianę i po dłuuugiej męczarni auto nie gaśnie i działa przez kolejne parę dni prawidłowo. Po podłączeniu VAGiem, pojawia się błądt jak w tytule (lub bardzo zbliżony - nie mam pewności, gdyż nie zczytywałem błędów osobiście), co może sugerować coś z immo - być może odbiornik sygnału z kluczyka stał się mniej wrażliwy ?? Spotkaliście się z podobnym przypadkiem ?? Co może być przyczyną ??

    Pozdrawiam!
    Bartek
    była mocna Octa, a jest konik
    Greckie Delikatesy

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Chyba zaczac od wymiany baterii w pilocie. A z tym ze imo wariuje, Masters chyba na poczatku naszego forum pisal o czyms takim, ze w jakies kostce w stacyjce sniedzieja styki i imo czasem nie chce zaskoczyc.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Radkow
        Rider
        • 2004
        • 299

        #4
        tak, ja tez mialem to samo jak wymienialem wszystkie zamki, stacyjke, nowe kluczyki i licznik w mojej Octavce na poczatku jak ja kupilem.
        Do stacyjki podlaczone sa dwa kabelki w kostce (petla czytajaca) - to lubi sie poluzowac i nie stykac i wtedy dzieja sie rozne dziwne rzeczy. Dodatkowo radzilbym sprawdzic, to o czym kiedys Masters mi pisal:
        "- 17 schaltafeleinsatz
        - 08 messwerteblock
        - 022 kanal......pozycja 3.

        po przekràceniu klucz na tej pozycji musi byc 1. Jesli jest 0 to znaczy ze szafa nie akceptuje transpondera.
        Na drugiej pozycji masz stan obwodu petli czytajacej. Tam takze musi byc stan 1"

        Moze cos sie immo psuje w liczniku albo ktos cos kombinowal wczesniej z kluczykami lub immo i teraz sa problemy.
        Pozdrawiam
        Radek

        Komentarz

        • maniek TDI
          Drive
          • 2005
          • 71

          #5
          Witajcie!!!.Na pewno masz problem BaPit z wiązką immobilajzera,gdyż miałem to samo u siebie,jest to w ogóle bolączka roczników do 2000roku,póżniej zostało to poprawione fabrycznie.Serwis bierze zo to stówę,ja u kumpla z Suwałk zrobiłem za 50 zl i to bez wymiany wiązki,tylko coś mi tam przelutował i to działa już od sierpnia.

          Komentarz

          • Dig Dug
            L&K
            S_OCP Member
            • 2005
            • 1306
            • Seat

            #6
            maniek TDI, Jaka wiazka ?? Do cewki czytajacej kod ida niby 2 kabelki, a nie wiazka :shock:
            Była O1 jest F2.

            Komentarz

            • maniek TDI
              Drive
              • 2005
              • 71

              #7
              Dig Dug,ja nie jestem elektrykiem,ani serwisem,a tak mi właśnie powiedzieli.A tak wogóle,czy to ma jakieś znaczenie ile kabli jest w wiązce,kluczyk ma działać i u mnie działa,a mamy chyba sobie pomagać.

              Komentarz

              • Dig Dug
                L&K
                S_OCP Member
                • 2005
                • 1306
                • Seat

                #8
                maniek TDI, Spoksik, ja to napisalem w tonacji zapytania, a nie ze sie czepiam, poza tym jedni pisza, ze sa 2 czy 3 kabelki, a ty napisales wiazka, stad mysle kurde jeszcze cos innego bardziej skomoplikowanego. Wiec sie pytam, czy na wyrost te 2-3 kabelki sa nazywane wiazka.

                PS. Mam to samo - z tym, ze tam sa srobki na klucze ktorych nei mam wiec nie rozkrecilem tego jeszcze, poki co zrobilem na tym 20tys km i jakos zyje
                Była O1 jest F2.

                Komentarz

                • Krzych
                  Rider
                  • 2005
                  • 671

                  #9
                  Jeśli to jest stary licznik o nr 1U1 919 03.... to były z nimi problemy m. in. z nie działającymi wskaźnikami jak i z immo. Nie koniecznie problem musi być w cewce lub wiązce. Często problem jest w samym liczniku. Nowsze modele po 2000 z licznikiem 1U0 920 80... nie miały już tych problemów.
                  DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                  www.chiptuning.katowice.pl
                  DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                  Komentarz

                  Pracuję...